Sunday 1 June 2014

#1 Testimoni Biovelocity Sleep mate


Apa itu Migrain?

Migrain adalah nyeri kepala berdenyut yang kerapkali disertai mual, muntah. Penderita biasanya sensitif terhadap cahaya, suara, bahkan bau-bauan. Sakit kepala ini paling sering hanya mengenai satu sisi kepala saja, kadang-kadang berpindah ke sisi sebelahnya, tetapi dapat mengenai kedua sisi kepala sekaligus.
Migrain kadang kala agak sulit dibedakan dengan sakit kepala jenis lain. Sakit kepala akibat gangguan pada sinus atau akibat ketegangan otot leher mempunyai gejala yang hampir sama dengan migrain.
Hari ini saya ingin berkongsi testimoni pengidap Migrain. 

Selama 11 tahun Shahrima, 27 tahun berasal Taiping, Perak menderita migrainyang teruk. Terpaksa bergantung dengan ubat tahan sakit dari hospital untuk meredakan sakit. Tidak pernah tidur dengan sempurna. Sangat mengganggu kerjaya. 

Jika migrain menyerang, perkara pertama yang dilakukan adalah hentakkan kepala di dinding supaya reda. Selama 11 tahun mengabaikan 2 orang anak dan suami, mengabaikan tanggungjawab sebagai seorang ibu dan isteri. Tekad menggunakan #biovelocitysleepmate. Menggunakan bvsm hanya 3 jam sahaja.

Lepas bangun dari tidur, muka terasa sangat gatal, mata berair. Hari ke-2 menggunakan BVSM, muka semakin bengkak. Doktor hanya ckp alergi. Ubat yang doktor berikan tidak di makancuma minum air kosong dengan banyak. Hari ke-3 menggunakan BVSM, boleh mula kerja. dan sehingga kini tak ada lagi rasa sakit kepala. Tidak lagi bergantung dengan ubat tahan sakit dari doktor.


Jika anda menghadapi masalah yg sama seperti Shahrima blh la PM saya di no 019-2079904 untuk keterangan lanjut.



No comments:

Post a Comment