Thursday 6 February 2014

Aku yang baru mengenali Novel..

 
...AKU BARU MENGENALI NOVEL..
 

As salam semua, sekarang ni mcm trend pulak byk drama dkt TV3 and ASTRO adaptasi dari Novel. Saya bukan la peminat Novel sbb sejujurnyer saya mmg malas nak baca2 ni..kalau gi kedai buku pun baca sinopsis jer..hehe
 
Tapi bila byk Novel di jadikan drama seronok plak saya sampai mcm ketagih hehe..saya start suka dari drama Adam dan Hawa,sebenarnye saya isteri dia lakonan Tiz Zakiah dan Izue Islam gandingan yg sagt cute miut kan..lepas tu Love U Mr Arrogant blh dikatakan saya dah ulang cerita Sebenarnya saya isteri dia dan Love U Mr Arrogant sebanyak 4 kali buat masa ni la..
 
Now yg sedang bersiaran yg menjadi ikutan saya adalah Bukan kerana aku tak cinta dan projek memikat suami..basically saya suka cerita yg takde byk konflik dan tak stress..almaklum la kerja dah stress so taknak la tgk cerita stress..nak tgk cerita yg buat kita happy..










So sesiapa yg rasa ada lagi novel-novel yg best mcm ni blh la share dgn saya yer..I enjoy malays novel now..


No comments:

Post a Comment